Podczas pisania wiadomości e-mail jest ona w regularnych odstępach automatycznie zapisywana jako wersja robocza. Dostępne są następujące możliwości:
Edytowanie lub wysłanie wersji roboczej wiadomości e-mail.
Edytowanie lub wysłanie kopii wersji roboczej wiadomości e-mail.
Po wysłaniu wersji roboczej wiadomości e-mail zostanie ona usunięta. Aby ją zachować, należy można edytować i wysłać jej kopię.
Uwaga: jeśli podczas tworzenia wiadomości e-mail korzystasz z zewnętrznego konta e-mail, wersja robocza wiadomości e-mail zostanie zapisana w folderze w ramach głównego konta e-mail, a nie konta zewnętrznego.
Jak skorzystać z wersji roboczej wiadomości e-mail:
Wybierz wiadomość e-mail w folderze .
Kliknij widoczną na pasku narzędzi lub .
Edytuj treść.
Możesz zakończyć edycję wiadomości e-mail lub tę wiadomość wysłać:
Aby zakończyć edycję wiadomości e-mail, kliknij widoczną na pasku tytułu ikonę .
Możesz zapisać lub usunąć wersję roboczą.
Aby wysłać wiadomość e-mail, kliknij przycisk .
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Zarządzanie wiadomościami e-mail